Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси от нов собственик на 147-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Има ли начин да си сваля буксата за диагностика в смисъл да стигна до задната и част, за да си направя мост и да си направя диагностика с моя кабел, без да купувам нов кабел, до сега на ланчиата процедирах така с този кабел и си правих мост на буксата, но тук не зная как да стигна до задната част на буксата ?

    А за бутона искам първо да я закача да и пусна диагностика да видим със сигурност има ли аср, да не се окаже, че просто си има пуснат кабел и букса до мястото на копчето( при ланчиата е така кабели и букси море но е просто окабеляване няма нищо друго) или поне да пробвам с бутона от някой колега, но тук в града не зная кой може да ми услужи за проба.

    А за бутона на лоста на чистачките, като сваля кората каква букса да търся, форма, брой пинове ?

    Ако не намеря бутон за проба, мога ли евентуално с мост между 2 пина на бусата за аср да симулирам натискане на бутона и да видя дали ще се появи на дисплея, че съм изключил аср. А за бутона за борд компютъра мога ли да процедирам така с мост на пинове от буксата ?
    Last edited by NoFeArr; d.m.y г., 23:28.
    147 1,6 105к.с. 2002г.

    Comment


    • #17
      Бутона на аср-а не е прост мост. Системата при палене го тества за присъствие, което означава че има повече чарколяк в него. Ако ми беше наблизо щахме да свалим моя да пробваш. И с елм кабел можех да ти услужа, да си направиш диагностика.

      От къде си?

      За бутончето за борд компа мисля че можеш да пробваш с просто окъсяване, той май само дава контакт. Но не знам как изглежда буксата, не съм разглобявал.

      Тая кола, която си взел, много ми е интересно какви зорове е имала за да са сменяни такива неща...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Comment


      • #18
        От Чирпан съм.

        Днес ще сваля кората под волана да огледам буксите как са, като гледам из интернет снимки на блока (цялото с лостчетата за мигачи и чистачки) виждам, че буксите са от долната страна на този блок и не стърчат кабели и към тях букси а буксите са си отляти в пластмасата на самия блок. Но ще огледам днес, ще пиша после.

        А за АСР искам да и пусна диагностика, днес ще се опитам да стигна до задната част на OBDII буксата и да си направя мост, и да видя какви грешки има и защо свети лампата. Имам един съсед който от скоро е с 147, та трябва да го питам ако е съгласен да свалим неговия бутон да го сложа за проба, не зная дали ще се съгласи ама дано....
        147 1,6 105к.с. 2002г.

        Comment


        • #19
          Защо не отидеш да ти закачат колата за диагностика? А се чудиш как да правиш мостове и да си играеш със всяка отделна система по отделно.... Една диагностика е м/у 15-20 лв.
          Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

          Comment


          • #20
            Според мен в моя град е много по-добре сам да си ровичкам по колата! Тук много много компютри не ползват има 1 сервиз в който правят диагностика но майсторите нямат нужните познания в тази облат, и къде е смисъла да им дам 20 лв при положение, че няма да я свършат никаква осввен да изчистят грешките.

            Да кажа и днес какво свърших...
            Отворих кората около лоста на чистачките, амии няма как да разбера освен да монтирам друг блок с 2-та лоста мигачи/чистачки, просто буксата е една обща която влиза в блока(забравих да направя снимки). Сменянето на блока ще е приключение, ще трябва да се сваля и волана, доколкото огледах, и така.. но ще го отложа напред в времето това с лостовете.
            На ОБД буксата не могат да се правят мостове, отзад си е капсоловано всичко, не става като на ланчиата. Ще си взема правилния кабел, но да видим кога, защото сега има по-наложащи неща по колата, ремъци, ролки,окачване.

            Ще потърся тези дни съседа който има 147 да го питам дали е съгласен да си свали бутона за проба...
            И ще потърся един приятел който има auto com диагностична апаратура. Дали ще мога да се сържа с АБС/АСР с тази апаратура auto com ?
            Last edited by NoFeArr; d.m.y г., 19:08.
            147 1,6 105к.с. 2002г.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NoFeArr Покажи съобщение
              От Чирпан съм.

              Днес ще сваля кората под волана да огледам буксите как са, като гледам из интернет снимки на блока (цялото с лостчетата за мигачи и чистачки) виждам, че буксите са от долната страна на този блок и не стърчат кабели и към тях букси а буксите са си отляти в пластмасата на самия блок. Но ще огледам днес, ще пиша после.

              А за АСР искам да и пусна диагностика, днес ще се опитам да стигна до задната част на OBDII буксата и да си направя мост, и да видя какви грешки има и защо свети лампата. Имам един съсед който от скоро е с 147, та трябва да го питам ако е съгласен да свалим неговия бутон да го сложа за проба, не зная дали ще се съгласи ама дано....
              Какви мостове искаш да правиш по буксата? Не се занимавай с глупости, че ще береш ядове после. По-добре си намери правилния кабел.
              пс напиши си в профила откъде си, вече няколко човека те питат
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                На ланчиата вече от година и половина си закачам така с мостче за дадената система на която искам да правя диагностика и няма дерт, моста играе роля на тези превключватели който са на кабела, примерно 7-1 пин 7-3 пин и така... но тук няма начин и няма и да го правя, ще си взема кабел както казах.
                Сега ако някой знае дали става с ауто ком ?
                147 1,6 105к.с. 2002г.

                Comment


                • #23
                  Мисля,че Аутоком може да чете всичко.
                  Моя кабел си го купих от тук
                  http://olx.bg/kabel-kkl-usb-za-diagn...i-dr-i39963111
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #24
                    Да гледах я тази обява, благодаря все пак.
                    Но както казах първо ще си обслужа колата, ще стегна окачването както си му е реда и след това ще взимам кабел и лостче за чистачки иии т.н сега преди ремъците най-много копче за аср да си взема.
                    147 1,6 105к.с. 2002г.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                      Мисля,че Аутоком може да чете всичко.
                      Моя кабел си го купих от тук
                      http://olx.bg/kabel-kkl-usb-za-diagn...i-dr-i39963111
                      Такъв кабел имам от години, ама за да ръчкам 147 цата ми трябваше елм327 кабел. Ей такъв:

                      http://olx.bg/obd-ii-interfeys-za-di...m327-i35688733
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #26
                        Значи да взимам направо elm 327 ?

                        С elm 327 ще мога ли да си човъркам всичко налично в мулти еко скан ? Боди, сервизен итрервал и т.н ( версията на мулти еко скан ми е регистрирана)
                        147 1,6 105к.с. 2002г.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от NoFeArr Покажи съобщение
                          Значи да взимам направо elm 327 ?

                          С elm 327 ще мога ли да си човъркам всичко налично в мулти еко скан ? Боди, сервизен итрервал и т.н ( версията на мулти еко скан ми е регистрирана)
                          Хапсолютно!

                          Само май климатика не чете, това ставаше май на пин 12 с ваг ком кабела, ама може и да бъркам.

                          С елма си занулих сервизния интевал, а оня ден на един колега на Кромата пуснахме принудителна регенерация на дпфа. Пипа на всякъде. Само внимавай, че има едни елм кабели дето са проблемни и трябва да им се смени едно съпротивление. Прочети първо в сайта на ФЕС.
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Comment


                          • #28
                            Когато взимам ще е евентуално от тази обява, за която ми даде линк, но както казах ще е след другите наложащи неща.

                            Днес си гледах свещите, та свалих и капака на ремъка да го видя как е, не видях да е напукан, но все пак мисля да не рискувам и да си сменя първо него и ролките.
                            147 1,6 105к.с. 2002г.

                            Comment


                            • #29
                              Почти на всички нови ЕЛМове, се маха един резистор.
                              Копчето ако се вади лесно и ти се отскача до Стз - ще пробваме.
                              Имам всички нужни кабели. Май беше колега от Ланча форума или бъркам ?
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment


                              • #30
                                Да колега от ланча форума съм, сега вече и в алфа форума.
                                Благодаря за предложението, но в момента не ми се отскача до Стз с алфата, защото нито ремъци зная в какво състояние са, нито масло съм сменял, а и имам по окачването тропащи тампони и не ми се пътува с нея да не разбивам окачването допълнително. Иначе копчето се сваля лесно като детска игра, вади се монетника от задния край, след което се повдига и отдолу има метални "щипки" който трябва да се натиснат, по памет.. мисля бяха в двете страни, и цялата пластмаска е откачена заедно с бутона и с монетника. Ако не съм намерил копче за тест докато я оправя, ще се чуем и да се видим.

                                А за махането на резистора мисля, че открих тема в форума на МЕС но англииския не ми е силата, мога да си преведа до толкова до колкото да разбера основни неща, но до колкото разбирам има такива на който се махат има и такива който си тръгват без проблем. Когато взема ще гледам ако има проблем ще питам тук.

                                Да попитам ELM с USB свързване ли да взимам или с Bluetooth ? Кой вариант е по-добре ? И ако е с Bluetooth живите данни нормално ли се опресняват или има фрапиращо забавяне ?
                                Last edited by NoFeArr; d.m.y г., 12:44.
                                147 1,6 105к.с. 2002г.

                                Comment

                                Working...
                                X